Мемлекеттік сатып алу

Мұнда сіз жүргізіліп жатқан сатып алулар туралы ақпарат ала аласыз және мемлекеттік сатып алу ережелері туралы жалпы ақпаратты біле аласыз

2021 мемлекеттік сатып алу жоспары

2020 мемлекеттік сатып алу жоспары

2019 мемлекеттік сатып алу жоспары

ҚОСЫМША АҚПАРАТ

Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаменті (бұдан әрі – Департамент) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы №392-VЗРК»мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Заңының (бұдан әрі-заң) 14-бабына сәйкес құзыреттер шегінде ағымдағы жылдың 9 айында 120 аудиторлық іс-шара өткізді.
Аудитпен қамтылған қаражаттың жалпы көлемі 172,3 млрд. теңгені құрады. Оның ішінде жүргізілген іс – шаралар нәтижесінде жалпы сомасы 86,8 млрд.теңге немесе аудитпен қамтылған қаражаттың жалпы көлемінің 50,3% бұзушылықтар анықталды, оның ішінде қаржылық бұзушылықтар 18,9 млрд. теңгеден астам немесе анықталған бұзушылықтардың жалпы сомасының 21,7% – ын құрады, рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар-20,8 млрд. теңгені немесе анықталған бұзушылықтардың жалпы сомасының 23,9% – ын және мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманың бұзушылықтары 47,1 млрд. теңгеден астам
Сонымен қатар, Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның прокуратура және қылмыстық қудалау органдарымен өзара іс-қимыл шеңберінде Департамент қызметкерлері тартылған мамандар ретінде 56 тексеруге қатысты, оның барысында жалпы сомасы 7,1 млрд.теңгеге жуық бұзушылықтар анықталды, оның ішінде мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманың бұзушылықтары 2,4 млрд. теңгені құрады.
Жоғарыда көрсетілген Заңның 5-бабының 2-тармағына сәйкес қаржылық бақылаудың ден қою шаралары анықталған бұзушылықтарды жою туралы және оларға жол берген адамдардың жауапкершілігін қарау туралы барлық мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және лауазымды адамдардың орындауы үшін міндетті нұсқамалар шығару болып табылады. Белгіленген бұзушылықтардың жалпы сомасынан 18,9 млрд.теңгеден астам өтелуге/қалпына келтіруге жатады, оның ішінде бүгінгі күні бюджет кірісіне өтелді және жұмыстар мен қызметтерді орындау, тауарларды жеткізу арқылы 5,1 млрд. теңгеден астам қалпына келтірілді.
Жұмыстар мен қызметтерді орындау жолымен бюджетке өтеу және қалпына келтіру бойынша қалған сома бойынша қылмыстық, сот және талап – арыз жұмыстары жүргізілуде.
Жол берілген бұзушылықтар үшін 65 лауазымды тұлға тәртіптік жауапкершілікке тартылды.
Сондай-ақ ден қою шараларының бірі мемлекеттік аудит объектісінің лауазымды адамдарының іс-әрекеттерінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайларда тиісті аудиторлық дәлелдемелері бар материалдарды құқық қорғау органдарына немесе әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қозғауға және (немесе) қарауға уәкілетті органдарға беру болып табылады.
Есепті кезеңде аудит объектілерінің лауазымды тұлғаларына қатысты қозғалған әкімшілік істер бойынша 52 қаулы бойынша жалпы сомасы 5,4 млн.теңгеге айыппұл салынды, оның ішінде бюджет 4,3 млн. теңге немесе 79,6% түсті.
Құқық қорғау органдарына іс жүргізу шешімін қабылдау үшін 24 аудиторлық материал берілді.
Аудит қорытындысы бойынша жекелеген нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру бойынша шаралар қабылдауға ұсынымдар берілді.
Департаменттің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және алдын алуға және Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Этикалық кодексін сақтауға бағытталған қызметі әзірленген іс-шаралар жоспарына сәйкес, құқық қорғау органдарымен және Әдеп жөніндегі кеңес өкілдерімен өзара іс-қимылда жүргізіледі.
Сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілік жағдайын құру мақсатында мақсатты жұмыстар жүргізілуде, оның ішінде департамент қызметкерлерімен жеке жоспар бойынша, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама бойынша техникалық оқу әрбір маманның назарына сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың ережелерін, аудит объектісінде этикалық және кәсіби мінез-құлық нормаларын мүлтіксіз сақтау бойынша талап жеткізілді. Мамандарды аудит объектісіне жіберу кезінде міндетті түрде дайындық жұмыстары, аудит сапасы, оның мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу мәселелері бойынша нұсқаулық жүргізіледі.
Департамент қызметкерлері арасында сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және болдырмау мәселелері Департамент басшылығының тұрақты жеке бақылауында.
Бюджет қаражатын және басқа да қаржылық бұзушылықтарды негізсіз пайдаланудың уақтылы жолын кесу мақсатында сенім телефоны жұмыс істейді: 35-20-23, департамент ғимаратының фойесінде Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдауға арналған жәшік және Азаматтарды қабылдау кестесі Петрова 5 мекенжайы бойынша орналасқан.

Мемлекеттік сатып алу саласындағы қолданыстағы заңнама жеткізілетін тауарлардың, орындалатын жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мақсатында әлеуетті өнім берушілерге қойылатын біліктілік талаптарын белгілеу мүмкіндігін көздейді.
Конкурстық/аукциондық құжаттамада әлеуетті өнім берушілерге қандай біліктілік талаптарын белгілеуге болады?
Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 434-V ҚРЗ «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңының (бұдан әрі – заң) 9-бабының 1-тармағына сәйкес әлеуетті өнім берушілерге мынадай біліктілік талаптары қойылады::
1) құқықтық қабілеттілікке (заңды тұлғалар үшін), азаматтық әрекетке (жеке тұлғалар үшін) ие болу);
2) төлем қабілеті бар, салық берешегі жоқ;
3) банкроттық не тарату рәсіміне жатпауға;;
4) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау үшін жеткілікті тиісті материалдық және еңбек ресурстарына ие болуға;;
5) жұмыс тәжірибесінің болуы.
Осы тармақтың 5) тармақшасының талабы мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында (бұдан әрі – қағидалар) айқындалатын өлшемдерге сәйкес белгіленеді.
Ереженің 442-тармағына сәйкес әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығындағы жұмыс тәжірибесі мынадай критерийлерге сәйкес конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) белгіленуі мүмкін:
1) егер конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға бөлінген сома тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің елу мың еселенген мөлшерінен асатын болса, екі жылға дейін;
2) егер конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруға бөлінген сома тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің екі жүз мың еселенген мөлшерінен асатын болса, бес жылға дейін.
Бұл ретте, 2-тармағының Заңының жоғарыда аталған, біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді, 4) тармақшасында көрсетілген осы баптың 1-тармағының, олар:
1) әлеуетті өнім берушілердің мемлекеттік сатып алуға қатысуын шектейді және негізсіз қиындатады;
2) тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау қажеттігінен тікелей туындамайды.
Айналысуға рұқсат алу, хабарлама жіберу қажет қызмет түрлерін жүзеге асыратын әлеуетті өнім берушінің құқықтық қабілеті Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелері арқылы расталады.
Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда әлеуетті өнім беруші Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) тиісті рұқсаттың (хабарламаның) нотариат куәландырған көшірмесін ұсынады.
Заңның 9-бабының 1-тармағында белгіленген біліктілік талаптары кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғаларға және әлеуетті өнім беруші жүргізілетін мемлекеттік сатып алудың нысанасы болып табылатын жұмыстарды орындау жөніндегі қосалқы мердігер не қызметтер көрсету жөніндегі бірлескен орындаушы ретінде тартуды көздейтін заңды тұлғаларға да қолданылады.
Жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерлерін (бірлескен орындаушыларын) тартуды көздейтін әлеуетті өнім беруші Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушыға тартылатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерлерінің (бірлескен орындаушыларының) осы баптың 1-тармағында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттарды табыс етуге тиіс.
Жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін орындау үшін қосалқы мердігерлер (бірлескен орындаушылар) тартылған жағдайда, олардың Заңның 9-бабының 1-тармағында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар олар орындайтын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің түрлеріне ұсынылады.
Қосалқы мердігерлерге (бірлескен орындаушыларға) жұмыстарды орындау Не қызметтерді көрсету үшін берілуі мүмкін жұмыстар мен қызметтердің шекті көлемі орындалатын жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер көлемінің жиынтығында үштен екісінен аспауға тиіс.
Бұл ретте қосалқы мердігерлерге (бірлескен орындаушыларға) өткізілетін мемлекеттік сатып алудың нысанасы болып табылатын жұмыстарды орындау Не қызметтерді көрсету көлемдерін өзге қосалқы мердігерлерге (бірлескен орындаушыларға) беруге тыйым салынады.
Біліктілік талаптары Заңның 37, 38-баптарында, 39-бабының 2-тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында және 42-бабында көзделген мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру жағдайларына қолданылмайды.
Осы Заңның 31, 50-баптарында және 51-бабының 6-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, Заңның 9-бабының 1-тармағында көзделмеген біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді.

Камералдық бақылау бөлімінің басшысы
Ішкі мемлекеттік
Астана қаласы бойынша аудит департаменті Исахметов Талғат Айдарбекұлы

Жоспарлау бөлімінің басшысы,
талдау және есептілік департаменті
Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит

Мемлекеттік сатып алу саласындағы бұзушылықтардың кең таралған түрлерінің бірі әлеуетті өнім берушілерді конкурстық құжаттамада көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп негізсіз тану болып табылады.
Бұрын «әлеуетті өнім берушілерге қойылатын біліктілік талаптары» бабында біз әлеуетті өнім берушілерге қойылатын біліктілік талаптарын қарастырдық. Бұл, егер әлеуетті өнім берушілер өзінің осындай талаптарға сәйкестігін растамаған жағдайда, әлеуетті өнім берушілерді конкурстық құжаттамада көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп тану үшін өзінің бастапқы нүктесі болып табылады.
Алайда, әлеуетті өнім берушілер конкурстық комиссия біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп негізсіз танитын жағдайлар аз емес.
Жауап беруші: Кулик Мария Викторовна Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңының 5-баптың 7-тармағына сәйкес Тапсырыс беруші Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру туралы шешімді мемлекеттік сатып алудың бекітілген не нақтыланған жылдық Жоспары негізінде қабылдайды.
Бұл бапта әлеуетті өнім берушілерді Мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамада көзделген біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп тану негіздерін қарастырамыз.
Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 434-V ҚРЗ Заңының (бұдан әрі — заң) 10-бабының 1-тармағына сәйкес әлеуетті өнім беруші мынадай негіздердің бірі бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп танылады:
1) әлеуетті өнім берушінің және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерінің (бірлескен орындаушысының) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін құжат (құжаттар) ұсынбауы;;
2) Әлеуетті өнім беруші оның сәйкестігін растау үшін ұсынған құжаттардағы ақпарат негізінде біліктілік талаптарына сәйкессіздік, сондай-ақ ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерінің (бірлескен орындаушысының) біліктілік талаптарына сәйкессіздік фактісі анықталған;;
3) біліктілік талаптары бойынша дұрыс емес ақпарат беру фактісінің анықталуы.
Тармағына сәйкес Заңның осы бабының 2, деп тануға жол берілмейді әлеуетті өнім берушінің және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) жұмыстары не көрсетілетін қызметтері біліктілік талаптарына сәйкес келмейді көзделмеген негіздер бойынша осы баптың 1-тармағында.
Сонымен қатар, Заңның 27-бабы 6-тармағының 1) тармақшасына сәйкес әлеуетті өнім беруші, егер ол және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) осы Заңда және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалған негіздер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса, конкурсқа қатысуға өтінімдерді осы баптың 4-тармағына сәйкес біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келтіргеннен кейін конкурсқа қатысуға жіберілмейді (конкурсқа қатысушы деп танылмайды).
Өз кезегінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру ережесінің (бұдан әрі — ереже) 150-тармағының 1) тармақшасы, егер әлеуетті өнім беруші және (немесе) оның қосалқы мердігері не бірлесіп орындаушысы мынадай негіздер бойынша біліктілік талаптарына сәйкес келмейді деп айқындалса, конкурсқа қатысуға жіберілмейді (конкурсқа қатысушы деп танылмайды).:
1) Қазақстан Республикасының Рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) рұқсаттардың (хабарламалардың) болмауы, олар туралы мәліметтер мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде расталады. Мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда әлеуетті өнім беруші Қазақстан Республикасының Рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес алынған (жіберілген) тиісті рұқсаттың (хабарламаның) нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынады;
2) Әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын тауарларды өндіруге, қайта өңдеуге, беруге және өткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге құқығын растайтын патенттердің, куәліктердің, сертификаттардың, басқа да құжаттардың электрондық көшірмелерін не электрондық құжат түрінде ұсынбау;
3) мемлекеттік кірістер органдарының мәліметтері негізінде веб-портал автоматты түрде айқындайтын бір теңге және одан да көп мөлшерде (төлеу мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайларды қоспағанда) салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болуы;
4) конкурстық құжаттамаға 5, 6 және 7-қосымшаларға сәйкес біліктілік туралы мәліметтерді ұсынбау;
5) әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) болуы белгіленген сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер нарығында жұмыс тәжірибесінің болуы бөлігінде біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі);
6) әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттамада көрсетілген шарт бойынша міндеттемелерді орындау үшін жеткілікті материалдық және еңбек ресурстарына ие болу бөлігінде біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі;
7) біліктілік талаптары бойынша дұрыс емес ақпарат беру фактісі анықталса;;
8) банкроттық не тарату рәсіміне жатады;
Бұл ретте бір теңге және одан көп мөлшерде (төлеу мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайларды қоспағанда) салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болуын веб-портал Мемлекеттік кірістер органдарының мәліметтері негізінде автоматты түрде айқындайды.
Сонымен қатар, Ереженің 136-тармағына сәйкес әлеуетті өнім берушілердің банкроттық не тарату рәсіміне қатыстылығы бөлігінде біліктілік талаптарына сәйкестігін нақтылау мақсатында конкурстық комиссия банкроттық не тарату рәсімдерінің жүргізілуін бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылған ақпаратты қарайды.
Осылайша, мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнама нормаларының бұзылуына жол бермеу үшін әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына сәйкес немесе сәйкес емес деп тану туралы мәселені шешу кезінде әлеуетті өнім берушіні мемлекеттік сатып алу туралы заңнамада көзделген біліктілік талаптарына сәйкес емес деп тану негіздерін ескеру қажет.


Камералдық бақылау бөлімінің басшысы
Ішкі мемлекеттік
Астана қаласы бойынша аудит департаменті Исахметов Талғат Айдарбекұлы

Жоспарлау бөлімінің басшысы,
талдау және есептілік департаменті
Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит

Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу мемлекеттік сатып алу саласында зор көңіл бөлуді, білім мен дағдыларды талап етеді.
Сонымен қатар, лауазымды тұлғалар заңдарды білмегендіктен және Мемлекеттік сатып алу рәсімдерін бұзу салдарларына байланысты әкімшілік жауапкершілікке әкеп соғатын мұндай бұзушылықтарға жол берген жағдайлар аз емес.
Осыған байланысты, бұзушылық түрлерін және жауапкершілікті қарастыруды ұсынамыз.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V «әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің (бұдан әрі — Кодекс) 207-бабында көзделген.
Мысалы, Кодекстің жоғарыда көрсетілген бабының бірінші бөлігіне сәйкес әкімшілік жауапкершілік Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) не баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде орналастырылатын ақпаратта, әлеуетті өнім берушілерге қойылатын кез келген сан жағынан өлшенетін және (немесе) әкімшілік емес талаптарды белгілеу не сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тиесілілігін айқындайтын сипаттамаларды көрсету арқылы конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) не, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, жеке әлеуетті өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуды өткізу тәртібін айқындайды және лауазымды адамдарға 50 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Осы құқық бұзушылықтың субъектісі – мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің немесе олардың міндеттерін атқаратын, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты тұлғалардың және (немесе) конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) әзірлеуге тікелей қатысатын тұлғалардың бірінші басшысы болып табылады.
Қаралатын баптың екінші бөлігі конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасын алдын ала талқылау шеңберінде келіп түскен конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасына ескертулердің уақтылы қаралмағаны, сол сияқты конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасын алдын ала талқылау хаттамасын, сондай-ақ конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) мәтінін мемлекеттік сатып алу веб-порталында уақтылы орналастырмағаны үшін жауапкершілікті көздейді және лауазымды тұлғаларға 30 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Осы құқық бұзушылық үшін лауазымды тұлға мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің бірінші басшысы немесе олардың міндетін атқарушы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты тұлғалар болып табылады.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудан бас тарту үшін жауапкершілік Кодекстің 207-бабының үшінші бөлігінде көзделген және оны жасағаны үшін тапсырыс берушінің бірінші басшысына не жауапты хатшыға немесе Қазақстан Республикасының Президенті айқындайтын жауапты хатшының өкілеттігін жүзеге асыратын өзге де лауазымды тұлғаға не оның міндетін атқарушы тұлғаға 100 АЕК мөлшерінде әкімшілік айыппұл салынады.
Конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінімді жетіспейтін құжаттармен толықтыруға, конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінімде ұсынылған құжаттарды ауыстыруға, тиісінше ресімделмеген құжаттарды сәйкес келтіруге байланысты сауал жібергені және өзге де іс-әрекеттері үшін, конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінімдерді Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) талаптарына сәйкес келтіру мерзімі өткеннен кейін, жауапкершілік Кодекстің қаралатын бабының 4-бөлігінде көзделген.
Аталған құқық бұзушылық үшін лауазымды тұлғаларға 100 АЕК көлемінде айыппұл түрінде әкімшілік жауапкершілік көзделген.
Осы бөліктегі лауазымды тұлға деп конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) төрағасы және оның орынбасары, сондай-ақ конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) мүшелері мен хатшысы түсініледі.
Сонымен қатар, Кодекстің 207-бабының бесінші бөлігінде әлеуетті өнім берушілерге және (немесе) олар тартатын қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) жұмыстарды не көрсетілетін қызметтерді конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген біліктілік талаптарын белгілеу үшін жауапкершілік көзделген. Осы норманы бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға 100 АЕК мөлшерінде айыппұл түрінде жауапкершілікке тартылады.

Тапсырыс берушінің бірінші басшысы не жауапты хатшысы немесе Қазақстан Республикасының Президенті айқындайтын жауапты хатшының өкілеттігін жүзеге асыратын өзге де лауазымды тұлға осы бұзушылық бойынша лауазымды тұлға болып табылады.
Конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсынысына әсер ететін өлшемдерді конкурстық құжаттамаға енгізбеу бөлігінде Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының талаптарын бұзғаны үшін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің бірінші басшыларына немесе олардың міндетін атқарушы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты тұлғаларға 50 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Кодекстің 207-бабының жетінші бөлігі конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсынысына әсер ететін критерийлердің салыстырмалы мәнін конкурстық баға ұсыныстарына қолданбау бөлігінде Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының талаптарын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілікті көздейді және лауазымды адамдарға 50 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Бұл жағдайда лауазымды адамдар деп конкурстық комиссияның төрағасы мен оның орынбасары, сондай-ақ конкурстық комиссияның мүшелері түсініледі.
Әкімшілік жауаптылық Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген негіздер бойынша әлеуетті өнім берушіні және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерлерін (бірлескен орындаушыларын) біліктілік талаптарына және (немесе) конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келмейді деп тану үшін де көзделген. Осы бұзушылық түрі үшін конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) төрағасына және оның орынбасарына, сондай-ақ конкурстық комиссияның (аукциондық комиссияның) мүшелеріне 100 АЕК (сегізінші бөлігі) мөлшерінде айыппұл салынады.
«Мемлекеттік сатып алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде лоттарға бөлінбегені үшін лауазымды тұлғаларға 50 АЕК (тоғызыншы бөлігі) мөлшерінде айыппұл қарастырылған.
Осы бұзушылық үшін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің немесе олардың міндетін атқарушы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты адамдардың бірінші басшылары жауапты болады.
Сараптама комиссиясының немесе сарапшының көрінеу жалған сараптама қорытындысын дайындау үшін жауапкершілік, соның негізінде конкурстық комиссия (аукциондық комиссия) заңсыз шешім қабылдаған, Кодекстің 207-бабының оныншы бөлігінде көзделген және 50 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.
Кодекстің 207-бабының он бір бөлігіне сәйкес лауазымды тұлғаларға Тапсырыс берушінің әлеуетті өнім берушілерді, өнім берушілерді Мемлекеттік сатып алудың жосықсыз қатысушылары деп тану туралы талап-арызбен сотқа жүгінбегені немесе уақтылы жүгінбегені үшін 30 АЕК мөлшерінде айыппұл қарастырылған.:
1) Тапсырыс беруші Өнім берушімен мемлекеттік сатып алу туралы шартты біржақты тәртіппен бұзғанда, оны орындау барысында өнім берушінің біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сәйкес келмейтіндігі немесе оның нәтижелері бойынша осындай шарт жасалған конкурстың (аукционның) жеңімпазы болуға мүмкіндік берген осындай талаптарға өзінің сәйкестігі туралы дұрыс емес ақпарат бергендігі анықталған жағдайда;;
2) Өнім беруші онымен жасалған мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайларда мемлекеттік сатып алу туралы шарттың орындалуын қамтамасыз етуге міндетті.
Осы бұзушылық үшін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің немесе олардың міндетін атқарушы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты адамдардың бірінші басшылары жауапты болады.
Әсіресе бұзушылықтардың жиі кездесетін түрі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда мемлекеттік сатып алу туралы шартты тікелей жасасу жолымен бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру болып табылады. Заң бұзушылықтың бұл түрі Кодекстің 207-бабының он екі бөлігінде көзделген және лауазымды тұлғаларға 100 АЕК мөлшерінде айыппұл салуды көздейді.
Осы бұзушылық үшін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының, Тапсырыс берушінің немесе олардың міндетін атқарушы, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін жүзеге асыруға жауапты адамдардың бірінші басшылары жауапты болады.
Ақырында, алдын ала рұқсат беру хаттамасын енгізуге және Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушылар қабылдаған шешімдердің ашықтығын қамтамасыз етуге байланысты 207-баптың он үшінші бөлігінде конкурсқа (аукционға) қатысуға алдын ала рұқсат беру хаттамаларында көрсетпегені үшін, конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алудың қорытындылары туралы әлеуетті өнім берушінің конкурсқа (аукционға) қатысуға өтінімін, оның ішінде конкурсқа (аукционға) қатысуға әлеуетті өнім берушінің өтінімінің, сондай-ақ конкурсқа (аукционға) қатысуға, біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) талаптарына сәйкес еместігін растайтын құжат. Заң бұзушылықтың осы түрі үшін заңмен лауазымды тұлғаларға 10 АЕК мөлшерінде айыппұл түрінде жауапкершілік көзделген.
Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай отырып, Мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамалардың бұзылуын және әкімшілік жауапкершілікті болдырмау үшін тиісінше конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) бекіту сатысында шешім қабылдау кезінде не баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде орналастырылатын ақпаратта, конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасын алдын ала талқылау шеңберінде келіп түскен конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасына ескертулерді қарау кезінде ерекше назар аудару ұсынылады.), Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудан бас тарту туралы шешім қабылданған кезде, әлеуетті өнім берушілерді біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келмейді деп тану туралы шешім қабылданған кезде, шартты тікелей жасасу жолымен бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде және Кодекстің қаралатын бабының он бір бөлігінде көзделген жағдайларда шартты орындау сатысында.


Камералдық бақылау бөлімінің басшысы
Ішкі мемлекеттік
Астана қаласы бойынша аудит департаменті Исахметов Талғат Айдарбекұлы

Жоспарлау бөлімінің басшысы,
талдау және есептілік департаменті
Астана қаласы бойынша ішкі мемлекеттік аудит

Мамандандырылған
балалар және спорт №1
олимпиадалық резерв
мектебі

© 2020 БАРЛЫҚ МАТЕРИАЛДЫҚ ҚҰҚЫҚТАР БОЛДЫ
Муниципалды мемлекеттік мекеме «Мамандандырылған жастар спорты №1
олимпиадалық резерв мектебі» әкімдігі сұлтан қалалары
010000 Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан
Мекен-жайы: ул. А. Жангелдина 9а
Байланыс телефондары: +7 (7172) 31-85-05, +7 (7172) 53-40-71
оқу бөлімі: +7 (7172) 28-25-61
Жұмыс уақыты 8.30-дан 18.00-ге дейін,
түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
Электрондық пошта:
info@sportmektep1.kz